środa, 14 stycznia 2015

Kasza jaglana z kurczakiem i sosem pomidorowym

W końcu kupiłam kaszę jaglaną! Od dawna się na nią czaiłam, ale jakoś dopiero teraz udało mi się ją dorwać. W markecie zawsze zapominałam, w mniejszych sklepach nie było, aż w końcu pojechałam do Almy specjalnie po nią. I kupiłam. I jeszcze parę innych produktów oczywiście. Nie mogłam się powstrzymać :< Ale ćśś!

Dopiero wróciłam z zajęć, wściekle głodna. Mięso z podudzi z wczorajszego rosołu, sos pomidorowy, kasza i pyszny, szybki obiad gotowy!

Sos pomidorowy:
dwie łyżki oliwy z oliwek
słoik domowego przecieru pomidorowego (można użyć takiego ze sklepu w kartoniku albo passaty)
trzy łyżeczki koncentratu pomidorowego
łyżeczka suszonego tymianku
pół łyżeczki ziół prowansalskich
łyżeczka pieprzu cayenne
duży ząbek czosnku
łyżeczka mąki
1/4 szklanki zimnej wody
sól (ok. 1/4 łyżeczki)

W garnku rozgrzewamy oliwę z oliwek. Dolewamy przecier, koncentrat oraz dodajemy wyciśnięty czosnek. W szklance mieszamy wodę z mąką i powstały płyn rozprowadzamy w garnku. Przyprawiamy, gotujemy i gotowe :)

Gotujemy kaszę, dodajemy mięso z kurczaka i sos.


Wiem, że zdjęcie nie zachwyca, ale nie chciało mi się wyciągać lustrzanki. Głód zwyciężył.




Niskokaloryczny styczeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz